Sun keeps on shining on me:)


Härligt att se att vissa fortsätter att kika in här på bloggen trots den nu så glesa uppdateringen. Somnade inte alls så tidigt men jag hade gärna sovit lite längre än till 8 i morse.. Nu har jag inte alls gjort nå vettigt så funderar på att ta mig ut i solen på en promenad/springtur. Ja så får det bli. Ikväll blir det grill med sällskap som jag inte träffat på alldeles för länge! Läser lite blogginlägg, betona lite då jag har 1152 inlägg kvar att läsa och gud vet när jag ska orka ta mig igenom alla, medans jag läser lyssnar jag på jennifer lopez nya skiva. Bra skit. Nej nu ska jag ta mitt feta arsle ut i solen, hörs sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0