Tjo hej fina lördag:)



Jobbat på dagis mellan 7-14 idag. Snabbt förbi läggan och blöta och blåsa håret, sminka sig och byta kläder på 15 min är en bragd men snabbt skulle det gå, plocka upp mamma och körde till frostkåge för att fira farmor och farfar på deras guldbröllopsdag med go middag och trevligt sällskap. Övermätt sitter jag nu igen i lägenheten, saknade det igår, att bara vara alltså! Blev ett besök till coop också för att få lite mat inhandlat av mamsen. Nu ska jag snart bege mig ut på en promenad i det fina(?!) vädret innan sängen väntar. Känner att jag har ett liv just nu men livet leker och jag har aldrig mått bättre! Ha det bäst!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0