15 November 2011

Så kul att ni fortfarande är in här och kikar även om jag inte har uppdaterat på så länge. Efter lite klagomål från mamma och lite tid över såhär på morgonkvisten så skriver jag här nu. Kommer vara en sån otroligt lång dag idag så det finns inte ens på kartan.. Har inte sovit nå inatt och morgonen börjar med en matteföreläsning. Spännande!

Ikväll kommer det komma ett inlägg med vad jag önskar mig i julklapp. På tal om julklappar så har nog mammas julklapp kommit med posten så den ska hämtas ut idag, spännande! 

Lyssnar frenetiskt på dessa tre låtar just nu, (för dom som är intresserade!)

stuttering - fefe dobson
we got the beat - go-go's
the letter - joe crocker

Nu måste jag klä på mig jackan och gå ner och möta challe. Hörs sen!


Kommentarer
Anonym

Å Gullunge ...Äntligen ett inlägg!! Lena har frågat om du är sjuk när du int bloggat på länge. Jag blir ju orolig pga att du inte har någon telefon så jag kan ringa dig. Bra att du har nåt att önska dig till jul. Är det nåt du vill att Linnea ska ta med härifrån till dig nu på Lördag?? Kraimzzz/mamma

2011-11-15 @ 13:14:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0