Första advent

Känner att jag har gett upp bloggningen ganska mycket nu. I fredags hade vi mysmiddag hos challe med tacos. Igår åkte jag och syster in till götet där vi hittade massa julklappar så nu är nästan alla inköpta. Känns bra. Sovmorgon på hög nivå imorse och efter ett ryck så var lägenheten städad. Klockan 18.00 har vi tvätttid så innan dess ska jag ha hunnit plugga lite och äte middag. Rester idag me. 

Mamma, jag har köpt ett halsband men skulle vilja ha en äkta silverkedja till. Linnea får ta med sig ett av smyckerna man kan ha till så att du får prova i butiken så jag kan sätta på dom jag vill ha. Har kommit på en till julklapp, inte så kul men jag skulla vilja ha pengar till ett gymkort här nere:)


Kommentarer
Anonym

Det blir ju enkelt för mig o pappa. :)

2011-11-27 @ 19:51:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0