14 Oktober 2011



Tjolahopp, kom hem för ett tag sen och bestämde mig för att, när jag ändå är nyfrissad, sminkad och allt som hör till så kunde jag ju ta nån bild eller två och visa hur korthårig jag faktiskt har blivit, är riktigt nöjd måste jag säga. Visar även en bild på tatueringen, inte någon bra bild dock men bättre än ingenting, eller hur!!

Dagen har varit ruskigt lång, upp tidigt och lektioner i massor. Snabbt hem och ta en snabbdusch för att sen fara till frissan. Hem för att fixa sig och sen möta upp Challe och vidare till Olles. Åt gomiddag och drack cider i några timmar. Myyyyyyys!

Nu ska jag fixa inför imorgon för då tar vi tåget in till Götet för schopping och sedan beger vi oss till Bollebygd för att träffa moster och kusiner, Nikos såklart också:) 

Godnatt och sov så gott! :D


Kommentarer
Ewe

Åh vad fint det blev! du passar jättebra i den där frisyren=)

2011-10-15 @ 11:35:14
URL: http://elundsten.blogg.se/
mamma

Fin fina snygging!! Färgade du håret också??

2011-10-15 @ 21:32:54
fisen

fan så sexig du är kvinna! miss u, massa kärlek!

2011-10-16 @ 10:04:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0