En sån dag, som min kära vän Lisa skulle sagt!

Ojojoj vilken dag jag har haft! Helt underbar. Matte i fyra timmar på morgonen, dock ganska distraherad så inte allt för många tal räknades.. Hem för att äta lunch och sen tillbaka till skolan för kemi. Tiden flög förbi snabbt och nervositeten kom krypandes allt för snabbt! Macka på skolan och sen direkt till tatueringsstudion. Först ut var jag och det var ju inte alls farligt! Att ta sprutor är betydligt värre!! Supertrevlig personal och jag är mer än nöjd, synd för er att ni inte får se den än! ;)

Hem för att chilla ett tag och sen gå över till challe för att fira med tårta! Meega awesome! Är hemma nu iaf och ska försöka somna tidigt så man är pigg inför imorgon. Ska spendera dagen på innovatum, först med klassen för lite fysik och sedan för att inspereras till kommande val för vidareutbildning. 

Här kommer en länk till innovatums hemsida för er som vill veta vad det är. Ska också berätta att på lördag ska jag och challe besöka bollebyg, hälsa på malin och alla andra:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0