Kanelbullens dag

Woopwoop så goda bullar vi har bakat! Vet inte riktigt om bullarna var otroligt goda eller om det var att man inte har äte sånna på ett tag men har iaf tryckt i mig 3 stycken.. Måste börja röra på fläsket nu känner jag! Imorgon blir det skola från 8.15-12.00 sen ska jag hem och plugga lite mer men ska också ut på en promenad. På tal om att vara ute så har det börja blåsa enormt mycket nu, när jag cyklade hem idag cyklade jag nästan på samma ställe ett tag för att det blåste så mycket, bra tecken eller?! 



Nu ska jag tvätta bort sminket, bortsa tänderna sen blir det ett möte med john blund. Måste somna tidigt ikväll så jag är någorlunda pigg imorgon. Vet inte riktigt vad som händer men jag är ruskigt trött nu förtiden även om jag har sovit 10 timmar.. Godnatt!


Kommentarer
Anonym

Dom såg riktigt smarriga ut. Kram

2011-10-05 @ 17:41:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0