16 September 2011


Började eftermiddagen med att vakna 13.20. Inte alla dagar det händer! Härligt att få sova ut, äntligen!! For sedan in till centrum med challe och köpte mig lite grejor till läggan och en ny väska till mig! Kom hem och städade och åt middag innan jag gick över till challe där jag har spenderat kvällen med tv-tittande. Vi såg nya avsnittet av vampire diaries och en ny serie revenge. Längtar tills nästa avsnitt även om jag inte förstog så mycket av den andra serien men den kommer nog vara ruskigt bra! 

Fortsatte med att kolla på Raise your voice och första Legually blonde filmen. Efter allt detta tv-tittande är jag lite less så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. 

P.s: Dagen har också bjudit på sol och varma vindar för första gången på evigheter. Skönt att slippa allt detta regn! D.s;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0