27 September 2011

Blir en otroligt lugn vecka i veckan om man tänker föreläsningar men inte med plugg.. En föreläsning imorgon om studieteknik och ledig på torsdag så då ska man få in så mycket plugg som hellst! Lite tvätt och städning också! Ikväll blir det att se hockey och göra fysikinlämning. Imorgon ska vi ha ost, kex och vinkväll hade vi tänkt:) Mys med andra ord:)

Nu ska jag fortsätta chilla medans challe lagar mat för hon blir alltid så arg när jag vill hjälpa till, kanske för att jag alltid tar över så för en gångs skull challar jag;)


Kommentarer
Anonym

Så mysigt med ost och vinkväll. Ha en bra vecka :D

2011-09-27 @ 18:21:58
elin

Tack gode gud att någon tycker jag brer på rätt sida :D

2011-09-28 @ 22:34:09
URL: http://elinomi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0