10 Januari 2012

Konstigt att skriva 2012 nu mera, jag som nästan vant mig att skriva 2011.. AJa, bara att vänja sig:) Mattetenta igår, förhoppningsvis så gick det bra, kemi imorgon och fysik på lördag. 

Oj så det har snöat här inatt, vaknade till lite inatt när jag hörde traktorn utanför, varför kommer snön nu? Om den ska komma så ska det vara före jul och inte efter! Så bara hoppas att den inte stannar!:)

Blir nog en promenad idag för challe och mig, härligt med lite frisk luft men först måste det diskas, soperna ska också ut men det blir samtidigt som vi möts där nere innan prommen. Kan ta med mig kameran så ni får se lite hur det ser ut härikring:)


Kommentarer
moster linda

lycka till med skolan.. Men ska du även gå på Lördagar nu??

2012-01-11 @ 13:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0