22 Januari 2012

Blev inga bilder igår från överby, var allt för fokuserad på att ta oss mellan byggnaderna och komma bort från sön och vinden. Blev lite shopping bland annat två olika tesorter, lite från body shop och lite annat. 

Kom hem och storstädade läggan, damsög, skurade och dammtorkade. Var helt slut när challe kom men lyckades ta oss i kragarna och challe färgade mitt hår och sen gjorde vi ansiktsmasker. Nån värmande från body shop som challe fick med sig. Superhärligt! 

Samtidigt såg vi film, blev pretty woman, notting hill och pongo & de 101 dalmatiner, den tecknade. Mycket bra avslut på en mycket bra dag! 




Kommentarer
mamma

Vilken härlig kväll!! Pretty woman är ju super bra. Blev du nöjd med hårfärgen? /kram

2012-01-22 @ 17:36:49
Ellen i Colorado

Du mååååste åka som au-pair:).. en av dom bästa sakerna som jag gjort i mitt liv...kanske beronde på vilken familj man hamnar i men jag har fått se och uppleva såå mycket:)...du är ju ung också, jag är 23 och de nästan förgammalt:P.... visst de är skönt att vara 21 så man kan dricka lagligt menmen:)...



Om du vill veta något och är nyfiken på något äre bara att fråga:)

2012-01-24 @ 03:08:55
URL: http://esfc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0