Jay peak vattenpark

Tänkte berätta lite mer om vattenparken och visa bild på rutschkanan jag åkte:) värsta och bästa jag åkt! 


Började med den orangea, inte så farlig och den gick ganska så sakta, ungefär som den gröna? Breve toastolen i pite. Men den röda, hej å hå vad fort den gick! 


Började med att man fick ställa sig i en tub och krossa fötterna och armarna. Vänta på en röst som räknar ner från 3-2-1 och sen försvinner golvet under ens fötter och man faller rätt ner. Det går så fort att man måste koncentrera sig riktigt mycket på att fortfarande hålla fötterna krossade. Tror inte jag rörde rutschkanan nå för det gick så fort! Men kul var de! 
Världens adrenalinkick när man åkt färdigt! 



Kommentarer
moster linda

shit alltså va modig du är..!! Den där röda skulle jag aldrig vågat mig på:)

2013-12-29 @ 16:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0