New York

New York, New York, New York behöver jag säga mer!? Helt underbar stad, allt jag kunde tänka när vi gick runt på gatorna var att "en dag ska jag bo i denna staden". Det är verkligen kärlek vid första ögonkastet! Vi bodde på lower Manhattan, i Chelsea närmare bestämt, helt okej hostel med badrummet inne i rummet och med frukost som ingick. 

Vi hade inte bästa vädret på lördagen, det snöade hela dagen men vi trotsade vädret och gick runt till dom mest turistiga ställena ändå! Såg Times' square igen, radio city hall, Rockefeller center och en massa annat! 

The iron building!

Central station

Den berömda julgranen

Underbart juligt!

Times' square

Söndagen och vi besökte Chelsea market, Carries lägenhet från sex and the city, soho, little Italy. Vi ville inte behöva stressa till bussen på söndagen så vi höll oss i närheten av därifrån bussen tillbaka till Boston skulle avgå ifrån vilket kändes ganska bra. 

Chelsea market

Carries lägenhet

Washington square

Jag köpte mig också ett nytt läppstift:)




















Kommentarer
lillasyster

så fin du är!
miss you

2013-12-20 @ 00:41:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0