Min helg:)

Skrev ett inlägg från mobilen i fredags men det var så dålig teckning så det ville inte laddas upp. Iaf så har helgen spenderas i Umeå med mamma, syster, moster och kusin. Har bott på hotell, shoppat, myst och hälsat på mormor:) Började med att vi i fredags packade in oss i bilen och började köra söder ut, halvjobbig bilfärd då bromsarna tjöt ungefär halvvägs men det gick. Chekade in på hotellet och åt middag. Jag bjussade senare syster på bio. Vi såg Beautiful Creatures som jag tyckte var awesome men min köra syster somnade och missade halva filmen!:)
Lördagen började med frukost och sedan en himla massa shopping! Jag som inte skulle köpa någonting hittade mig en väska, skor, 2 klänningar och en kavaj. Våffellunch på hotellet och sen mötte jag upp fina Sofia för en kaffe!:) Middag, relax och mello på hotellet.
 
Gofrukost, mera shopping och sedan åkte vi till mormor:) Här kommer lite bilder från min instagram (tessanla):)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0