Your application has been approved!

Ett tag sedan jag bloggade sist, rättare sagt över 5 månader sen! Mycket har hänt på dessa månder. Mest har jag bara gått hemma men en hel del fester och annat trevligt. Så som jul till exempel;)
 
Som rubriken lyder så har min au pair ansökan blivit godkännd så nu kan jag börja få kontakt med värdfamiljer och jag kommer inte kunna sluta kolla min mail, är så jävulskt taggad! "ösodfjoeswädjhwå" ungefär såhär haha:)
 
Har nu gjort om min bloggdesign också och är mycket nöjd så nu kommer det bli roligare att börja blogga igen!


Kommentarer
Johanna

Hej! Kul att du ska åka som au pair! Hur lång tid tog det från att du hade submittat din ansökan till att du blev godkänd? Submittade min idag! :)

2013-02-12 @ 19:12:34
URL: http://johannasresa.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0