Lägesrapport!

Verkligen god tid att jag börjar uppdatera lite mer regelbundet för nu är det inte länge kvar nu! Om en vecka åker jag, mamma, vickan och ewe ner till stockolm för på torsdag nästa vecka ska jag besöka ambassaden och förhoppningsvis så har jag gjort allt rätt så jag får hem ett visum!! :)
Har kvar att skriva ut "proof of founds" och att skriva under DS-2019 sen så är allt redo! 
 
Va igår på banken och betalade visumavgiften och passade då på att köpa ut dollar, fick med mig 300 dollar hem. Oj så annorlunda det kändes att hålla dom i handen men det är bara att man vänjer sig! :)
 
Nu ska jag se ett till avsnitt av glee och försöka sova:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0