Mars

Gud vad dagarna bara fllyger förbi! Länge sedan jag skrev och det har även hänt en hel del! Första praktikveckan är gjord och jag älskar det! Slitsam vecka men det har varit riktigt kul och intressant! Har gått och blivit lite förkyld (läs tät i näsan och halsont!) och inte blir det bättre när vädret är som det är! 

I fredags blev det stress på hög nivå! Praktik, buss in till stan, göra sig iordning på en timme och sedan gå till Nyckelgatan (läs andra sidan stan!). En timme tog de och där var förfesten igång! Fest med trainee-gruppen och det var verkligen över mina förväntningar! 

Utgång på mollstar, även det riktigt trevligt även om jag föredrar verandan! Fyllekäk på max och sen promenad hem! På lördagen vaknade jag upp med huvudvärk men kunde snabbt somna om och då försvann även huvudvärken. Mötte upp Julia J och vi åkte in till centrum och satt oss på waynes och fikade. Gick och hyrde film och handlade mat till middagen. 


Åkte tillbaka in till centrum och nu var även Julias kille med och vi gick på bio. Silver linings playbook bidde de och den var helt okej! Nu sitter jag och använder Helles dator så det kommer inga bilder från helgen men det kommer när jag kommer hem! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0