Tisdag!

Denna brud är inte lätt att fånga på bild och jag saknar henne till tusen!
Tur att hon kommer hem snart!<3
 

Dagen började med lite sovmorgon och sedan skjussade pappa in mig till stan där jag mötte upp trainee-gänget för att ta igen från helgen. Ganska onödigt att jag var där men det var kul att träffa alla och höra vad dom tyckte om helgen;) Åt lunch på max och skrattade som tokar och hade det väldans trevligt!

Tog 14.20 bussen hem och sen dess har jag legat och vilat och återhämtat mig lite. Börjar känna att tätheten i näsan tar på krafterna för idag har jag varit helt slut! Men jag vill verkligen inte bli sjuk! Orkar inte med det helt enkelt!



Kommentarer
Charlotta

Gulleplutt! Ska vi gå på hockey när jag kommer upp? :) <3

2013-03-19 @ 23:18:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0