Snart fredag!

Snart är det äntligen fredag och sen är det helg! Inte för att jag har några planer men oj så skönt!! Ska börja med att överraska med att säga att jag i måndags var på gymmet(!!), i tisdags och onsdags var jag ute och sprang(!!!!!!). För er som inte känner mig så är detta inte alls vanligt. Fråga bara min syster;)
 
Annars då, dagarna bara flyger förbi. Var förbi tandläkarn idag för att boka in en tid men jag behövde inte vänta många minuter för dom hade nån som inte dykt upp så fick ta hens tid! Inga hål eller några andra problemas heller så det känns awesome!
 
Nu ska jag se Sytycd och dricka en massa vatten innan jag ska sova. Det lär behövas en massa sömn inför morgondagen!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0