Länge sen sist!

Nu är det väll på tiden att jag ska börja om och blogg igen. Minns inte riktigt vad jag har berättat om (minnet är ju inte det bästa) men här kommer lite grejor jag har hunnit med (kan ju komma med nå som jag har berättat om redan). Månadsmöte med äppelplockning på en farm, middag och bio med Becca (au pair från island), party, shopping och utforskning av Boston, Red sox baseball match, födelsedagsweekend i Montreal, Canada, Halloween outfit shopping. 
 
Idag firar jag också 50 dagar i staterna. Underbart och jag trivs som fisken i vattnet! Nu ska jag lägga upp lite bilder också :)
 
 
Solig dag med äppelplockning
 
Vin på Minibar
 
Let's go Red Sox!
 
 
 
Red sox vs Toronto Blue Jays
 
Ätit köttbullar på IKEA :D
 
Plättar
 
Svensk hushållsost på svenskt hårdbröd! 
 
Meatballs in the making:)
 
Froyo
 
Chokladbolls bak med Prolo:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0