11/12 september

Skulle ha publicerat detta inlägget igår men internet var så segt så bilderna jag hade tänkt ladda upp ville inte så då gör jag det nu istället:) Igår var det ca 40 grader ute, ganska så varmt så jag var så himla trött på kvällen men jag tog mig ändå till gymmet och körde i 1½ timme med Alice:) 
 
Alina and Line at Cheescake factory
Jag är redo för gymmet
 
Nya brillor har jag köpt mig
 
Kyckling och avocado macka på CF
 
Min samling börjar ta sig
 
Carribean carnival and festival:)
 
Idag är min första riktiga heldag med barnen så önska mig lycka till!! :)


Kommentarer
syrran

ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH ge mig lite av din samliiiiing

2013-09-12 @ 15:59:30
Mamma

Härligt att du har hittat någonstans att träna:) hoppas det är ett fint gym. Verkar som att det var en mäktig parad med många kreationer. Love you!!/kram

2013-09-12 @ 19:19:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0