8 September

Nu är det väll på tiden att jag uppdaterar. Helgen har sprungit förbi i rasande fart! Har varit ledig sen i torsdag och det har varit underbart! 
 
Torsdag: Jag åkte in till Boston och gick runt på Newbury street där alla dyra märkesbutiker finns, men det finns också dom billigare affärerna också:) Shoppade lite nya kläder (ganska så välbehövligt!)
 
Fredag: Värdfamiljen gick iväg (det tog dom 4 timmar att komma fram) till Elis mamma. Där dom sov över så jag var ensam hemma i huset. Skypade med mamma en stund. Tvättade och tog det lugnt. :)
 
Lördag: Mötte upp Alina och Line i Alewife och här började vårat äventyr. Vi skulle försöka hitta till Burlington mall vilket vi också gjorde efter 1 timme (skulle ta oss 20 min). Väl framme så åt vi lunch/middag på cheescake factory, yummy yummy in my tummy! Gick runt lite mer i olika affärer och lite mer kläder fick följa med hem (inte så mycket mamma så oroa dig inte:)
 
Söndag: Har städat undan alla kläder och grejor i mitt rum. Gick sedan till Central square för att titta på Carribean carneval och paraden som var. Kul att se! Kände mig ganska så rastlös så jag åkte till Porter square för att joina Planet fitness gymmet, 1½ timmes gymmande och det kändes toppen! Så skönt att röra på sig mer än att bara gå sakta promenader:) 
 
Min dator kan inte hitta min iphone och jag är alldeles för trött för att ladda in bilderna från kameran så ni får bilderna från helgen imorgon:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0