Glest mellan inläggen

Bloggare som yrke är verkligen inget för mig.. Jobbade hela förra veckan, va till gymmet och i fredags mötte jag upp Denise och Alice för att gå på bio. Såg "The other Woman". Oj så rolig film! Mamma, du borde ta med Linda och se denna film!:) 

Lördag och söndag, överraskade mig själv med att gå till gymmet båda dagarna, totalt 5 gympass förra veckan och idag känns det i både mage och rumpa! Fy fan så härligt! 

Måndag idag då. Härligt väder ute men väldigt molnigt. Pizza till lunch och fro yo till efterrätt och det är bara måndag. Aja. 35 dagar till mamma och syster kommer! Awesome!!! 

Gundo på en musikteater förra veckan




Kommentarer
Mamma

Jag lovar att jag ska ta med Linda när den kommer hit!! Oj vad du är duktig med träning och allt😀 packa gymkläderna för det finns gym på hotellet som vi ska bo på !! Jag och Linnea är taggade till tusen .. Vi längtar att få krama om dig och att få umgås med dig !! Kram❤

2014-04-29 @ 22:14:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0