God morgon!

Ligger fortfarande i sängen, börjar inte föräns om 50 min. Dagen förutspår finväder så gissar vi kommer spendera hela dagen i parken! 

Glömde berätta igår att jag fick min andra parkeringsböter. $25 skall betalas vilket är ca 165 kr:) som tur är så har jag snälla vf som betalar den! 

Va också ute och sprang igår. Blev totalt 6 km vilket jag tror är nytt rekord. 

Nu jäklar ska det kommas i form för i maj så åker jag på en weekend där jag kommer vilja se så snygg ut som möjligt;)


Kommentarer
Mamma

Meh nu blir jag nyfiken vart du ska !!!
Så duktig du är med att träna :-) /kramiz

2014-04-10 @ 16:05:38
Charlotta

Va ska du hitta på för skoj i maj?:) saknar dig, puss!

Svar: Då åker jag till LAS vegas en helg:)
Tess

2014-04-17 @ 18:51:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0