Måndag och tisdag

Igår måndag så skjutsade jag lp till skolan innan jag och Naomi åkte hem och chillade innan vi åkte och hämtade upp henne igen. Åt falafel till lunch innan vi åkte till IKEA! Laila lekte i Småland medans jag, Naomi och estye gick runt och kikade. 



Idag tisdag. Håller på att tappa rösten och har världens hosta så passade väldans bra med tisdag idag! Chillade hemma med Naomi, käkade lunch, Naomi hade sin nap och jag såg sista avsnitten av how i mer your mother. Måste erkänna att det var nära till tårar där på slutet. Hann också se nyaste avsnittet av the blacklist samt packa ihop det senaste i mitt rum. Imorgon går flyttlasset till nya huset! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0