Onsdag och torsdag

Onsdag - ingen vanlig onsdag idag inte. Steg upp tidigare och packade ihop det sista innan jag skjutsade lp till skolan. Movingday! Släppte av lp. Chillade med Naomi utomhus innan vi gick till biblioteket. Lekte där innan vi hämtade upp lp. Åt lunch och sen gick vi till 16 Handels för frozen yoghurt innan baletten. Åkte hem till nya huset. Checkade in den nya lekparken och picnicbog utomhus innan jag gick hem och packade upp mitt rum. 

Torsdag - fortsatt soligt ute. Vi kan inte vara i huset på dagarna då det ångar och luktar så mycket från målarn så kg skjutsade barnen till skolan och släppte av lp. Jag och Naomi spenderade hela dagen fram tills det var dags att hämta upp lp vid två på biblioteket. Vet inte hur många böcker vi har läst idag. Nu är vi på indoor playspace och leker. Eller jag knaprar halstabletter och barna hoppar runt i dom olika hoppborgarna :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0