Veckan so far!

Måndagen kunde verkligen inte ha börjat värre! Fick ett sms av mamma på morgonen som inte innehöll goda nyheter.. Börjar med tårar för att sedan åka till brandstationen och bränna upp allt bröd som fanns i huset. Detta pga passover. Sedan åka iväg och käka doughnuts innan hem och mera tårar och tråkigheter. Min älskade mormor som nu åkt upp till himlen ❤️

På kvällen åkte jag med till min hd's mamma för passover middag och en himla massa sjungande och historieberättande. Väldans intressant och jag är glad att jag åkte trots omständigheterna. 

Tisdag. Skypade en stund med mamma och Malin innan jag åkte till Becca och chillade med kakdeg och popcorn som man behöver då man är ledsen i hjärtat. Stannade där hela dagen.

Onsdag. Vaknade med huvudvärk och somnade om till 12. Fortsatt huvudvärk så dagen spenderades i sängen vilket var tur då jag var ledig både tisdagen och onsdan! 

Torsdag då. Jobbat hela dagen i ett ganska kallt boston. Ett besök till indoor Playground och sen lite tvätt och chill hemma. 


Vaknade upp till detta på onsdagsmorgonen... 











Kommentarer
Anonym

Verkligen ledsam och tråkig start på veckan😭vi får trösta oss med att mormor fick somna in lugnt och stilla utan att behöva ha ont. Känns skönt att snart få träffa dig ..nedräkningen har börjat / puss och kram!!

2014-04-19 @ 15:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0