Weekend

Tjo tjenare. Vad gjorde jag förra helgen.. Bra fråga?! Känner att minnet verkligen börjat svika och att jag blivit äldre ;) fredag, jobbade 10 timmar och chillade på kvällen. 
Lördag, färgade utväxten och även håret lite ljusare och det känns otroligt bra! Åkte till Becca och chillade, drack vin och bara hängde vår sista helg tillsammans innan vår weekend i maj. Mötte upp resten av gänget på Liberty hotel och drack ännu mera vin innan vi gick till royal och blev riktigt onyktra. Kul som fan hade jag och därför finns det inte många bilder att visa! ;)
Söndag, mådde bättre än förväntat och chillade fram tills det var dax att fira gundo som fyllt två tidigare under veckan. Åkte sen till B för att hämta mina grejor från kvällen innan. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0