Washington DC

Hade några helt fantastiska dagar i USAs huvudstad. Bodde på det bästa hotellet jag någonsin bott på. Hela stämningen där var fabulente. Måste upplevas för jag kan inte beskriva den med ord. 

Vandrade runt, träffade min vän Alice och hennes nu husband och åt lunch och tittade på massa tavlor och konst. Det som är så bra med DC är att dom har hur många museum som helst och alla är gratis! Aja, ska inte skriva så mycket mer utan ska låta bilderna tala för sig själva! :)

Jag och vita huset. Hej Obama! 

Vita huset igen.

Washington monument.

The reflecting pool till vänster med Lincoln memorial i bakgrunden.

Jag sa hej till mr. Lincoln

FBIs högkvarter



Haha sista bilden får avrunda min resa till DC. 

























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0