Helgen

Hade en väldans rolig helg inplanerad, istället låg jag hemma i sängen hela lördag och söndag... Fick nå 24 timmars bakterie och fick inte behålla mycket av maten jag åt.. 

Måndag, ng vaknade upp lördag och spydde. Måndag mådde hon bättre så vi släppte av lp i skolan innan vi kom hem och lekte några timmar innan vi hämtade upp lp från skolan. Åt lunch med lp's bästis innan vi kom hem. Ng sov i nån timme innan vi åkte till indoor playspace.

Tisdag idag då. Ska snart väcka upp ng och vi ska iväg och hämta upp lp från skolan. Får se vad eftermiddag bjussar på!


Kommentarer
Mamma

Men usch vilken tråkig helg du fick då 😞 inte roligt med kräksjuka. Det går även här men vi har klarat oss bra hittills. Peppar peppar. Jag bokade boende i new york / Manhattan 6-10/6 så nu har vi tak över huvudet när vi kommer 👍😀 ser att boenderna tar snabbt slut och det blir dyrare och dyrare... Så jag hoppas att det lyckades!! / puss och kram!!

2014-02-11 @ 20:51:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0