Helg

Äääääntligen fredag! Eller Freddan är ju snart slut. Jobbade som vanligt till 13.30. Skypade med mami och syster. Bara 4 månader innan vi ses❤️. Åkte till target och gick runt där i typ 2 timmar. Kom hem och lämnade mina grejor, mötte upp Deni och Sabrina. Käkade mexikan food. Gick på bio. Ride along, ruskigt rolig. Se den när den kommer till Svea land. 

Nu har jag min dubbla pyjamas på mig (värmen i läggande kan inte fixas föränn tidigast tisdag nästa vecka). Har målat mina naglar, ska bara vänta på att det torkat färdigt och hämta mitt vatten. Sööömn! 

Skrev ett inlägg igår men det ville inte publiceras. Tänkte bara säga att jag drog igång brandlarmet. Alla mår bra och ingen brandkår behövde komma. 

Godnatt och trevlig helg 😃

Ng hade stoppat in sin vattenflaska i 
Sin pj's och dragit upp dragkedjan. 
Bra morgon!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0