7-10 Juni NEW YORK

Jobbade hela fredan. Packade och åkte sedan till new york. Längsta fyra timmarna i mitt liv. För efter dom fyra timmarna skulle jag äntligen, efter 9 1/2 månad i USA få krama om mamma och Linnea igen. Käääääärt återseende och många kramar innan vi somnade. 
 
Lördag och vädret var på topp! Gick runt till soho, ground zero, Wall street, Brooklyn bridge och little Italy. Har nog aldrig gått så mycket i hela mitt liv, vi alla var helt slut på kvällen så efter 20.00 sov alla utom jag. 
 
Ground zero
 
Brooklyn bridge
 
Ännu mer Brooklyn bridge 
 
Söndag och lika varmt denna dag. Gick andra hållet idag och spenderade några timmar i central park. Hur mysigt som helst. 
 
Älskade Central Park
 
 
 
 
 
Måndag bjussar på mycket regn. Perfekt för shopping. Jag som inte skulle köpa nått kom hem med några påsar i alla fall... Haha inte lika mycket som mamma och syster som tur var! På kvällen gick vi till Times' square så dom fick se det när det var mörkt. 
 
 
Tisdag. Molnigt så vi gick the highline. Ett gammalt järnvägsspår som går ovanför gatorna. Så otroligt vackert med amazing utsikt. Åkte sen till boston. Kom hem på kvällen och var riktigt trött. 
 
Syster på The High Line
 
Resterande tid som dom hälsade på spenderades i boston. Newbury street, public garden, boston common, åkte till wrentham mall och bara tog det lugnt. 
 
 
 
 
 
Promme
 
Filmmys
 
Mamma & syster i Public Garden 
 
Jag och syster
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0