Dansfest och 4th of July

För nån fredag sen. Tror två veckor sen eller så, så hade Cambridge stängt av mass ave. Tagit dit en dj och en massa belysning. Dansfest mitt på gatan. Så fruktansvärt jävla kul! Musiken var helt värdelös men vad gör de när man har underbara vänner med sig :) 
 
 
 
 
4th of July. Stormvarningar inför fredagen så fyrverkerierna blev flyttade till dagen innan. Åkte dit och kikade på fyrverkerier i ca 35 minuter. Jag kunde inte sluta le, stod där och tittade som en dåre! På väg till tunnelbanan och det började ösregna, på ca 0,5 sekunder så va alla genomblöta. Helt sjukt var de, även åskan som kom på köpet! 
 
 
 
 
 
 
Jobbade några timmar på fredagen och sen kom några tjejer till mig. Beställde hem pizza och såg Peter pan. Åkte sen till nån hemmafest men det var så proppat i denna lilla lägenhet så vi tog sista tåget hem. Kollade på youtube klipp och somnade skrattandes.
 
 
Åkte in till boston och kollade på fotbolls-VM med Cheddy. Drack öl och åt mat. Efter de så mötte vi upp samma brudar som kvällen innan. Åkte till denises hus för att bada i hennes jacuzzi. Åt pasta och glass. 
Söndagen låg jag uttorkad i sängen tills det var dags att återigen ta sig in till boston. Movie-time för att se tammy. Hi-lar-rious! Länge sen jag skrattat så mycket. 
 
Cheddita
 
Nathalie and moi
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0