Las Vegas

Mycket har hänt sen sist jag bloggade. Las vegas, New York, mamma och linne har hälsat på och jag har förlängt mitt år och är nu i matchningsprocessen igen. Fick min första matchning idag. Mer om det senare.
 
Börjar med Las vegas. Åkte dit fredag morgon, lång dag. Mötte upp några tjejer på hotellet och sen åkte vi till Hard Rock hotel för massa chill i deras pool. Hamnade på förfest i nåns hotellrum. Mycket trevligt. Gjorde oss iordning i våra rum. Åkte sen till The Belagio för att dansa fötterna av oss. 
 
 
Vaknade tidigt på lördag, mötte upp tjejerna igen. Provade på olika Coca-Cola Sorter från hela världen. Gick runt och turistade oss, det var så himla varmt så vi åkte tillbaka till hotellet för chill vid poolen. Ännu mera turistande på söndagen. Sen en himla lång och kall resa hem. Så himla roligt, älskar vegas och kommer definitivt åka tillbaka! 
 
Gör oss i ordning för partey
 
Innuti nått hotell
 
Detta är innuti The Venitian (tror jag)
 
Coca-cola
 
Från världens alla hörn
 
Sola och bada i pina colada
 
Mitt hotell
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0