Fredag lördag och söndag.

Jobbade mina fem timmar innan jag åkte in till boston och mötte upp Denise. Käkade middag på Panera Bread och sen så tog vi oss varsin öl. Trevligt värre! :)

Lördagen så chillade jag på förmiddan. (Läs; låg i sängen i pyjamasen) tills det var dags för dusch och sen åka in till boston. Mötte upp Nicole, Denise och Nathalie. Åt sushi och sen gick vi på bio. Såg the neighbors med zac efron. Fy tusan så bra den var. Länge sen jag skrattade så mycket till en film! :) SE DEN! 

Söndagen bjöd på finväder så mötte upp samma brudar som kvällen innan för en liten roadtrip till river beach. Käkade pizza till lunch och sen glasade vi på stranden i några timmar :) 
Åkte tillbaka till Brookline för lite froyo och parkhäng. Kom hem och har inte längtat så mycket efter en dusch på otroligt länge! 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0