Fredag och lördag

Jobbade som vanligt mina fem timmar och sen åkte jag till gymmet. Hem och käka nått innan jag tog bussen till harvard sq för att möta upp en ny svensk Au Pair, Elise. Hade det riktigt kul och även skönt att få prata sitt egna språk. Käkade på cheesecake, mumma som vanligt innan vi bokstavligt rullade därifrån. Promemoria genom public garden innan vi skildes åt. 


Idag så gjorde jag inte många knop. Gick till VVS och tillbaka, kan meddela att idag var det så varmt att shorts och linne räckte gott och väl! Åkte sen in till boston och mötte upp Denise och Nathalie. Sushi till middag och sen nya Spider-man filmen. Mycket bra! 







Kommentarer
Fisen

När kommer du hem så man får krama om dig!? tihi. <3

2014-05-05 @ 10:24:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0